dilluns, 13 de febrer del 2012

Preparació de la Pasqua Familiar


Des de fa uns mesos ja s'està preparant la Pasqua Familiar Salesiana, que aquest any tindrà lloc a Can Vilalta, a Moià, del 5 al 8 d'abril.
 


pasqua familiarEl lema, "CERCA EL TEU ESPAI", serà el fil conductor per a treballar el dijous JO I ELS ALTRES, és a dir, la FRATERNITAT. Divendres es centrarà en EL MEU ESPAI INTERIOR, LA MEVA INTERIORITAT. I dissabte JO + ELS ALTRES, LA MEVA PROJECCIÓ CAP ELS ALTRES.

A partir d'aquests nuclis, grans i petits, pares i fills, conjuguen elements de reflexió, de pregària, de celebració i de convivència. Petits, joves i adults celebrant l'experiència eterna de PASQUA!

També des de
Menorca s'està preparant sa Pascu FamiliarLa celebració tindrà lloc la setmana posterior a la Pasqua, de divendres a diumenge. El lloc d'aquest any és Sant Joan de Missa. 


Pots seguir tota la preparació i tenir més informació a: 
http://pasquafamiliasalesiana.blogspot.com/




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada